U bent hier: Home > Klachtenprotocol / vertrouwenspersoon
Problemen?

Klachtenprotocol / vertrouwenspersoon

Maak het bespreekbaar!

Waar mensen samenwerken gaan dingen soms anders dan gewild. Zijn jullie niet tevreden, zitten jullie ergens mee? Veel kunnen we met een goed gesprek oplossen. Als er iets is, neem dan contact op met de pedagogisch medewerker of leiding.

Bij klachten over ongewenste omgangsvormen op de opvang, zoals pesten, ongewenste intimiteiten, discriminatie, agressie en geweld, kunnen ouders en kinderen ook een beroep doen op de ondersteuning van de directeur.

De directeur ondersteunt bij het kiezen van de juiste route voor de afhandeling van de klacht. Komen jullie er met de opvang niet uit? Stichting Nije Gaast heeft een externe vertrouwenspersoon bij GGD Fryslân. Haar naam is: Anneke Westerhuis-Veenstra.

Haar contactgegevens zijn:
E-mail: a.veenstra@ggdfryslan.nl
Telefoon: 06 – 31 64 92 79

Jullie kunnen hier zaken rondom ongewenst gedrag/machtsmisbruik voorleggen. De vertrouwenspersoon handelt de klacht af volgens een vaste procedure. Zij behandelt alle zaken strikt vertrouwelijk. Hierdoor kan het kind en/of de ouder/verzorger vrijuit spreken.

Waarom kiezen voor Kinderopvang Nije Gaast

Bij Kinderopvang Nije Gaast werken we interprofessioneel met elkaar. We proberen hiermee van meerwaarde te zijn voor al onze leerlingen en bieden doorgaande leef- en ontwikkellijnen met een beredeneerd aanbod. De uitbreiding van het naschoolse aanbod biedt ouders en kinderen vele mogelijkheden en kansen. Samen proberen we voorzieningen te behouden en uit te breiden in de stad of het dorp waar we wonen.